piątek, 26 października 2012

yellow trees


Zdjęcia są cholernie złej jakości. Wszystkie musiałam wyostrzać, wszystkie oprócz ostatniego zrobionego przeze mnie. Nie wiem czy to wina aparatu czy Gośki. Tak ubrana byłam na środowej wycieczce do kina. Niestety, przez to, że nie poczekaliśmy na nauczycieli nie mieliśmy czasu wolnego, aby pochodzić po sklepach, a ja nie miałam okazji, żeby sobie coś kupić. Dziś noc zakupów w Galerii, ale o pojechaniu mogę pomarzyć chyba, że zdarzy się cud.







buty, spodnie,kardigan  - no name
komin - biedronka
koszulka - new yorker
parka - carry


5 komentarzy:

  1. Ta koszulka chodzi za mną już dłuższy czas xD Świetna jest <3 Wgl masz dobry styl ;D @swag_usa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, fajna sceneria, fajna notka no i fajna ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia może i sa złej jakości, ale za to sceneria i stylizacja świetne :))

    pozdrawiam z modnej Polki :))

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylówka w sam raz na jesień ; ). Bluzka strasznie mi się podoba! :)
    Zapraszam na swojego One Directionowego bloga i liczę na komentarz :
    http://foreveryoungwithu.blogspot.com/

    ps. obserwuję i liczę na rev :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy