piątek, 24 sierpnia 2012

DIY : szorty z ćwiekami

Dziś w poście pokaże DIY. Będą to szorty z ćwiekami do, których zrobienia zabierałam się od początku wakacji, ale dopiero wczoraj zaczęłam.

1. Obcinanie
- stare jeansy lub takie z second handu
- linijka
- kredka
- ostre nożyczki


1. Przytrzymując linijkę zaznaczamy kredką długość jaką chcielibyśmy, aby miały nasze szorty.


2. Obcinamy nożyczkami nogawki według linii.


3. Gotowe !

2. Strzępienie czyli najbardziej karkołomna rzecz.

- igła lub agrafka
- szczotka taka jak widoczna na zdjęciu


1. Wywijamy szorty na lewą stronę, aby lepiej nam się strzępiło.
2. Igłą bądź agrafka strzępimy.
3. Gdy mamy już gotową nogawkę, szczotką pociągamy nitki, aby były one trochę dłuższe.

Efekt :


3. Ćwiekowanie.
- pasek z ćwiekami ( 6- 7 zł ) lub ćwieki
- mały śrubokręt
- kombinerki 
- szorty



1. Za pomocą śrubokręta odginamy ćwieki z paska
.

 2. Kombinerkami prostujemy ' łapki ' od ćwieków


3. Wbijamy ćwieki w szorty i zaginamy. Możemy ułożyć z nich jakiś wzór, lub korzystać z inspiracji.

GOTOWE SZORTY :






A tak szorty prezentują się na mnie :


 Szorty zrobiłam kosztem 20 złotych ( 12 zł spodnie w second handzie i 7 zł pasek ). To tania cena w porównaniu do takich w sklepach online, bądź sieciówkach. W przyszłym tygodniu gdy moja twarz poprawi się po oczyszczaniu u kosmetyczki, zrobię outfit z tymi szortami. Mam już plan gdzie zrobić sesje. Teraz tylko, żeby pogoda dopisała i Gośka miała czas na zdjęcia. Macie jakieś szorty DIY zrobione przez was. Pokazujcie w komentarzach ! :)

2 komentarze:

Obserwatorzy