środa, 4 lipca 2012

my birthday.





( carry jacket, baazar skirt, local shop t-shirt and bag, ccc shoes )

Gdy wy będziecie czytać te notka ja będę wypoczywać sobie we Włoszech. Będą też moje urodziny. Nie wiem czemu piszę w czasie przyszłym, w końcu 4 lipca to dzień moich urodzin. W tym roku kończę 13 lat, choć wiem, że wyglądam na licealistkę, bo mam 181 wzrostu, ale to można pominąć, bo rodziców mam wysokich. Jedynie ubolewam nad tym, że nie będę miała jak nosić szpilek, bo będę w nich wyglądać na olbrzyma chyba, że znajdę sobie jakiegoś wielkiego faceta. Wszystkie prezenty, zdjęcia itd. pokażę, po przyjeździe choć może uda mi się skorzystać z laptopa kumpeli. A na koniec zdjęcie, które ubóstwiam, bo wyszły mi na tym włosy takie jakie chciałabym mieć. Lecz dla mnie zielone ombree by bibuła też będzie okey.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy